محمدخزایی
اما ماجرای نیمروز را اگر برنده بزرگترین جشنواره سینمایی جمهوری اسلامی ایران بدانیم بعد از دیدن این فیلم میشود استنتاج کرد که سینمای ایران چقدر ضعیف است!(البته ضعف نسبی)
اما خب...🤐🤐🤐
سینمای انقلابی، سینمای اسلامی و سایر ارمانها ما را مجبور به تعریف مداوم از این قبیل فیلم ها میکند!
اما خب اینجا همه مان خودمانی هستیم دیگر😉
نمیدانم مشکل کجاست؟!
بیاید توجیه صعف را اصلا کنار بگذاریم
کاری با تکنیک ندارم!
به شخصیت پردازی فیلم ها که منفک از تکنولوژی است اگر توجه کنید!
این امر کاملا مشهود است که سینمای ما به چه حدی از مسیر سینمای دنیا عقب است.
وقتی این وضع را میبینم و این قیاس در ذهنم شکل میگیرد به یاد قیاس بین خودروسازی ایران با روند خودروسازی دنیا میافتم...
که خودتان میدانید اوضاع از چه قرار است و مواضع گروه های مختلف را هم درباره آن میدانید.
ما عقبیم! خیلی هم عقبیم!
اما افتخار میکنیم
دلیلش؟!
چون خودمان میسازیم!
اما واقعا این دلیل کافیست؟